CRM/Säljstöd
CRM/Säljstöd
Ett verktyg för hela verksamheten som ger lättillgänglig kundrelaterad information
Med Pyramid CRM/Säljstöd är kundrelaterad information samlad och lättillgänglig. Löpande uppdatering ger en tydlig överblick i säljsituationer och vid kundförfrågningar. Analys av försäljning samt uppföljning av kundförfrågningar förenklas. Kvaliteten i kommunikationen förbättras. Samarbetet kring kundkontakter blir smidigare internt. Den personliga effektiviteten i säljsituationer ökar. Resultatet blir starkare kundrelationer. Med Pyramid CRM/Säljstöd skapar du mervärde för både kunder och medarbetare.
- Aktiviteter
- Kalenderfunktioner
- Gruppbokningar
- Arbetsgrupper
- Resursbokning
- Utskick
- Kundprospekts
- Snabborder
- Kalendersynkning (Microsoft Exchange och Google Kalender)
- Integrera Microsoft Outlook via Pyramid CRM Connect

I Pyramid är det lätt att följa upp olika aktiviteter och delegera vid behov, exempelvis vid semestertider. Oavsett om man jobbar lokalt på kontoret eller på distans, är det enkelt att hitta aktiviteterna med all information.