CRM/Säljstöd

Ett verktyg för hela verksamheten som ger lättillgänglig kundrelaterad information

CRMMed Pyramid CRM/Säljstöd är kundrelaterad information samlad och lättillgänglig. Löpande uppdatering ger en tydlig överblick i säljsituationer och vid kundförfrågningar. Analys av försäljning samt uppföljning av kundförfrågningar förenklas. Kvaliteten i kommunikationen förbättras. Samarbetet kring kundkontakter blir smidigare internt. Den personliga effektiviteten i säljsituationer ökar. Resultatet blir starkare kundrelationer.  Med Pyramid CRM/Säljstöd skapar du mervärde för både kunder och medarbetare.
  • Aktiviteter
  • Kalenderfunktioner
  • Gruppbokningar
  • Arbetsgrupper
  • Resursbokning
  • Utskick
  • Kundprospekts
  • Snabborder
  • Kalendersynkning (Microsoft Exchange och Google Kalender)
  • Integrera Microsoft Outlook via Pyramid CRM Connect

    Jag vill:

    Boka tid för en demo.Bli uppringd.Bli kontaktad via e-post.

    Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi till dig.

    Vi bryr oss om din integritet. Läs vår policy här.

    Få inspiration från våra kunder som använder CRM/Säljstöd!

    • Skyddsrumsspecialisten
      Diwiton AB
      Audiovision AB
      Crafton Musik AB

    I Pyramid är det lätt att följa upp olika aktiviteter och delegera vid behov, exempelvis vid semestertider. Oavsett om man jobbar lokalt på kontoret eller på distans, är det enkelt att hitta aktiviteterna med all information.

    Börja skriv och tryck ENTER för att söka