CRM Utökad kalendersynkning

Automatisk kundkoppling vid kalenderbokning & identifiering av nya kontakter.

I Pyramid kan varje användares Pyramidkalender synkroniseras med motsvarande Office365/Exchange-kalender/Google. I Pyramids standard kalendersynkning kommer ämnesrad, text, datum och tid då med till en aktivitet. Med vår produkt CRM Utökad kalendersynkning kan bokningar som läggs i MS Outlook 365 även kopplas automatiskt mot korrekt kontaktperson samt företag i Pyramid. Funktionerna skapar ordning och reda med samlad och strukturerad information som är sökbar.

Fördelar:

  • Du ser vilken kontakt och vilket företag som mötet bokades med.
  • Du får bättre uppföljningsmöjlighet – t.ex. kan du se datum för när senaste mötet hölls.
  • Hanteringen ger en bättre registervård genom att även ge förslag på nya kontakter som borde registreras in i CRM. Det bidrar till bättre ordning och reda och ökar antal mottagare till nyhetsbrev med mera.

Komplettera med CRM Suite och CRM Insights för bästa möjliga arbetsflöde.

För frågor, mer information eller för att boka en visning, kan du kontakta säljare Johan Alklint, johan.alklint@krsystem.se telefon 010-130 19 51, alternativt produktansvarig Ottilia Gustafsson, ottilia.gustafsson@krsystem.se, telefon 010-130 19 97, eller din kontaktperson.

Se vår film om CRM Utökad Kalendersynkning.

Produktblad

Börja skriv och tryck ENTER för att söka