CRM Insights

Uppföljning och statistik som kan förbättra dina säljaktiviteter.

En stor mängd information, möten och ett högt tempo skapar ett brus som kan göra det svårt att få en överblick och uppmärksamma kunder där insats behövs. CRM Insights hjälper dig att se hur och var insatserna ska läggas, så du kan prioritera och planera med en lång tidshorisont. Den bidrar till att skapa mervärde för fler av dina kunder.

Fördelar:

  • Djupare uppföljning av säljaktiviteter.
  • Utökad statistik på jämförbar period för alla kunder med Pyramids Tickers.
  • Anpassningsbara inställningar, t.ex. grupperingar och filter.
  • Du kan göra analys av aktivitetsnivån per kund grupperat enligt ABC-klassificering. Exempelvis uppmärksammar du när nya möten är aktuella.

Komplettera med CRM Suite och CRM Utökad kalendersynk för bästa möjliga arbetsflöde.

För frågor, mer information eller för att boka en visning, kan du kontakta säljare Johan Alklint, johan.alklint@krsystem.se telefon 010-130 19 51, alternativt produktansvarig Ottilia Gustafsson, ottilia.gustafsson@krsystem.se, telefon 010-130 19 97, eller din kontaktperson.

Se vår film om CRM Insights.

Produktblad

Börja skriv och tryck ENTER för att söka