Automatiska påminnelser

Skicka betalningspåminnelser med automatik och bifoga originalfaktura

Med vår produkt Automatiska påminnelser slipper du manuell hantering vid betalningspåminnelser. Skicka dem istället med automatik till e-postadresser enligt önskat tidsintervall.

Fördelar:

  • Kunden får all information dvs påminnelseblankett och originalfakturor samlat i ett mejl, med förbättrad kundservice och nöjdare kunder till följd.
  • Om du använder Pyramids modul Fakturaarkiv, kan vår produkt även bifoga originalfaktura med betalningspåminnelsen. Det är tidsbesparande både för kunden och för dig. Kunden slipper ringa och fråga vilken faktura som påminnelsen gäller och du slipper leta upp originalfakturan i Pyramid.

Genom att systemet bevakar och kontrollerar reskontra dagligen säkerställs att påminnelse och information når ut i rätt tid. Dessutom håller funktionen reda på var påminnelsen ska skickas, om den ska sändas till annan e-postadress än fakturan. Fördelen är att det avlastar ekonomiavdelningen.

Resultatet = Tidsbesparing och förbättring av ditt företags kundservice.

Vill du mejla till eller prata med oss, kan du kontakta produktansvarig Ottilia Gustafsson, ottilia.gustafsson@krsystem.se, telefon 010-130 19 97, eller din kontaktperson.

Produktblad

Börja skriv och tryck ENTER för att söka