AI-modulen är ett produktivitetsverktyg

Smartare kontor frigör tid

Vi jobbar med AI-utveckling av våra produkter och har redan Elektronisk fakturahantering (EFH) där AI används för att förbättra tolkningen av fakturorna. Nu har vi utvecklat en produkt för att göra ett smartare kontor. AI-modulen i Pyramid är ett produktivitetsverktyg som frigör tid så att du och dina medarbetare kan fokusera på att göra det ni är bäst på. Rutinen Kontors-/Hemmastäd är perfekt både för för kontoret och hemmakontoret. Här hittar du funktioner som Beställ lunch och Möteskoll samt Tickern Kaffesug.

Se produktfilmen om AI-modulen

Vi visar hur KR Systems produkt AI-modulen i Pyramid bidrar till en bättre arbetsplats.

Mer information finns på produktsidan om AI-modulen.

För att få reda på mer om våra produkter och KR Butiken, är du välkommen att kontakt med oss på KR System.

Prata med din kontaktperson, skicka e-postmeddelande till produkter@krsystem.se, eller ring vår växel 010-130 19 00.

Börja skriv och tryck ENTER för att söka